Среда, 25.12.2024, 18:39 gg33.top https://hd1080.nophfilm.top/ https://venofilm.top
Главная » Туризм

Ідентичність є одним з найпотужніших теоретико-методологічних інструментів сучасного соціологічного пізнання, а тому її всебічне теоретичне дослідження видається необхідною умовою одержання адекватних знань. Комплексність та змінюваність у часі цього феномену не дозволяє описати його кількома тезами, невирішеною залишається на сьогодні і проблема концептуалізації ідентичності. Адже більшість авторів акцентують увагу на емпіричному дослідженні соціальної ідентифікації та ідентичності в кризовому суспільстві, залишаючи осторонь теоретичний аспект проблеми. А теоретичні неузгодження є такими, що неможливо говорити про існування цілісної, несуперечливої теорії ідентичності. Можна говорити про теоретичні конструкти, які висвітлюють той чи інший аспект проблеми, і ґрунтуються, передовсім, на світоглядних позиціях авторів.

Так чи інакше, поряд із такими складовими ідентичності, які вже є традиційними для соціологічного вивчення (вік, стать, професія, освіта, етніч ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 320 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

У статті досліджено теоретичні аспекти сутності дефініції „туризм”. Проаналізовано окремі визначення, що зустрічаються в науковій літературі. На основі їх групування запропоновано уточнене визначення туризму.

Ключові слова: маркетинг, управління маркетингом, туристичне підприємство, методи управління, етапи управління, організаційні структури, функції управління маркетингом.

Становлення України як незалежної Європейської держави та її інтеграція у світовий політичний та економічний простір передбачають необхідність визначення конкретних напрямків структурної перебудови господарства. Це дасть змогу ефективніше і якісніше використовувати ресурси, якими володіє країна. Одним з напрямків реалізації такої політики на макрорівні є надання пріоритету розвитку регіонів. Найважливіше завдання регіональної політики ми вбачаємо у пошуку та стимулюванні розвитку саме тих галузей та сфер діяльності, які є найбільш економічно доцільними для розвитку кр ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 375 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

11.08.2013

Туристским продуктом обычно принято называть результаты деятельности туристских предприятий в виде услуг или комплекса услуг, предназначенных для продажи на рынке. Туристский продукт может выступать в виде различного рода услуг, в зависимости от специфики туристической фирмы, а также может быть представленным в определенной форме в зависимости от удовлетворения потребностей потенциальных клиентов. Это будут отдельные услуги, предоставляемые клиентам, как например проживание в отеле. Также это может быть целый комплекс услуг в виде туристского путешествия с определенными целями по заранее спланированному и договоренному маршруту. Такие комплексы услуг воспринимаются клиентами как один продукт и покупают его в комплексе всех его компонентов.

Основным видом туристского продукта будет являться тур, который будет принимать участие на рынке туристских услуг. Вполне понятно, что потребитель будет искать на рынке не отдельные услуги или т ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 439 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

В международном туризмоведении туризм называют социальным "феноменом. Социальный (от лат. socialis - общественный) - относящийся к жизни общества. Феномен (нем. phanomen - являющийся) - трактуется в двух значениях:

1) философское понятие, синоним явления, данного, нам в опыте чувственного познания;
2) необычное, редкое явление; исключительный факт, человек.

Коренным словом для термина "туризм" стало французское слово "тур", которое в переводе означает "прогулка", "поездка". В настоящее время в международном туризме слово "тур" подразумевает туристское путешествие с такими заранее Спланированными параметрами, как маршрут, сроки, набор услуг.

Современное энциклопедическое понятие "туризм" значит путешествие (поездка, поход) в свободное время (отпуск, каникулы за рубежом и т.п.); вид активного отдыха, средство оздоровления, познания, духовного и социального развития личности. В международной практике к туристам от ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 332 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

"В бизнесе ты получаешь либо деньги,
либо опыт. Бери опыт, а деньги прийдут".
Гарольд Дженин

Туристический бизнес привлекает очень многих, а собственно говоря почему бы и нет. Путешествия и отдых - довольно приятный вид бизнеса, а для того, чтобы открыть свою турфирму, достаточно пройти обыкновенную регистрацию в положенных инстанциях, снять в каком-нибудь здании комнату под офис, установить факс, подключить интернет и все, можно подбирать персонал и начинать работать. К тому же сейчас для открытия тургентства и лицензию получать не надо. Но так ли все просто, как кажется?

По оценкам Всемирного Банка туризм ныне является крупнейшей и наиболее быстро развивающейся индустрией мира. Количество туристов, посетивших другие страны, по сравнению с 2005 годом выросло на 4.5% и достигло 842 миллиона человек. Ежегодно в России открывается сотни турагентств, но также много агентств закрывается. Сегодня место в туристическом бизнесе необходимо ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 334 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

Розглянуто негативні впливи сучасного масового туризму: на природне, соціально-економічне та культурне середовище. Доведена необхідність змін, розвиток нових напрямів туризму (м’який, альтернативний). Показана значущість відповідального туризму як одного із стабілізаторів суспільного розвитку, за допомогою якого можливо вирішити цілий комплекс економічних і соціальних проблем.

Ключовi слова: соціоетичний чинник, екотуризм, етика відповідальності, екологічна свідомість, коекзистенція, «відповідальний туризм», сталий розвиток.

За останні десятиліття, з розвитком процесів глобалізації, суттєво розширився ринок міжнародного туризму, зросли туристські потоки, розширились сфери і напрями мандрівок та подорожей, сформувались великі транснаціональні кампанії, відбувся розвиток і уніфікація туристських технологій і туристського продукту, які досягли рівня стандартизації, характерних для сучасних галузей індустрії. З огляду на це виникає необхідніс ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 351 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

В статті автор показує, що розвиток туризму в регіоні приводить до необхідності державного регулювання даної сфери. Важливим державним інструментом впливу на туристичну діяльність в регіоні є розробка регіональних цільових комплексних програм розвитку туризму.

Ключові слова: туризм, регіональні програми розвитку туризму.

Постановка проблеми. В сучасній світовій економіці туризм відіграє все більш помітну роль. Десята частина світового валового продукту створюється у сфері туристичної діяльності. В багатьох країнах та регіонах туризм є одним із основних джерел доходів. На жаль, туризм в нашій країні не завжди сприймається як повноправна галузь економіки, а частіше асоціюється зі спортом і покращенням здоров’я, ніж з галуззю економіки яка приносить значний дохід.

За останні роки туристична діяльність в Україні розвивається більш впевненими темпами (табл.1).

Таблиця 1 Основні статистичні показники розвитку ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 397 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

Запропоновано модель розрахунку сезонного потенціалу рекреаційної привабливості території. Основою моделі є ієрархічна система нечіткої логіки. Під час визначення потенціалу рекреаційної привабливості враховано вплив наявної туристичної та транспортної інфраструктур. Апробацію моделі виконували для областей Карпатського регіону (Івано-Франківська, Закарпатська, Львівська та Чернівецька).

Ключові слова: нечітка логіка, рекреаційна привабливість, геоінформаційні системи.

Вступ. Визначення рівня привабливості території для туристів потребує врахування багатьох факторів, серед яких є якісні показники, топографічні дані, експертні оцінки. Розвиток геоінформаційних технологій та методів Soft Computing дає змогу програмно розв'язувати складні, багатокритеріальні задачі.

Мета дослідження: запропонувати модель та алгоритм, що її реалізовує, для визначення потенціалу рекреаційної привабливості території з урахуванням рівня ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 450 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

Викладено методичні основи оцінювання економічних інтересів туристичних підприємств. Запропоновано та аналітично опрацьовано структурно-логічну послідовність застосування методики. За результатами апробації здійснено класифікацію туристичних підприємств залежно від ступеня реалізації економічних інтересів, спрямованих на генерування соціально-економічної цінності для системи «туризм».

Постановка проблеми. Туризм, як соціо-еколого-економічну систему, формує сукупність суб'єктів господарської діяльності між якими встановлюються соціально-економічні, організаційно-економічні та виробничі взаємозв'язки. Функціональна неоднорідність суб’єктів економічної діяльності на туристичному ринку обумовлює те, що досягнення стратегічної мети господарської діяльності туристичних підприємств залежить від глибини пізнання та ступеня обліку їх економічних інтересів, які в умовах невизначеності впливу підприємницького середовища визначають основні характеристики системи ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 396 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

Розвиток виробничих сил, що мають наслідком таке явище як урбанізація, посилює потребу у туризмі. Темп міського життя, необхідність прискореної реакції, постійна напруженість на вулиці, подолання великих відстаней для виконання виробничих функцій - все це створює та посилює нервове напруження навіть у вільний від праці час. Одним з найкращих рішень, пов"заних із звільненням від утоми, є туристичні подорожі.

Вивчення попиту на туристичний продукт дає можливість підприємцям у повній мірі задовольняти потреби споживачів, і сподіватись на отримання кращого результату.

Туризм - специфічна галузь економіки, в якій безпосереднім виробником і споживачем її кінцевого продукту виступають люди, з усім розмаїттям їх психологічних, фізіологічних, соціальних та економічних потреб. Тому ряд сучасних фахівців, зокрема, Котлер Ф.[3], Дурович О.П. [4], Квартальнов В. А. [7], Папирян Г.А. [6], Моїсеєва Н.К. [5], приділяють значну увагу соціально - психологічн ... Читать дальше »

Категория: Туризм | Просмотров: 393 | Добавил: vertuhay | Дата: 15.01.2014

« 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 24 25 »
Меню сайта
    Категории раздела
    Туризм [245]
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Форма входа
    Поиск
    Календарь
    «  Декабрь 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Архив записей
    Copyright MyCorp © 2024